ملی پوش والیبال ایران در بین ۵ بازیکن آینده دار جهان

سایت فدراسیون جهانی در آستانه شروع مسابقات والیبال قهرمانی جهان نام ۵ ستاره این رقابت‌ها را معرفی کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۴ تا ۲۰ شهریور به میزبانی کشور‌های لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

سایت فدراسیون جهانی در آستانه شروع این مسابقه نام ۵ بازیکن آینده دار حاضر در این رقابت را که می‌توانند در تیم‌های خود بسیار تاثیرگذار باشند، معرفی کرد.

از ایران نام امین اسماعیل نژاد، پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در این فهرست به چشم می‌خورد.

فدراسیون جهانی والیبال امروز با انتشار عکس و فیلم‌هایی از عملکرد اسماعیل نژاد درباره او نوشت: بهترین بازیکنان جهان امسال در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور خواهند داشت. این مسابقات بستر مناسبی را برای ستاره‌های جوان والیبال فراهم می‌کند تا خود را در میان بزرگان این رشته ثابت کنند.

گفتنی است؛ امین اسماعیل‌نژاد بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی والیبال ایران، امسال در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال عملکرد بسیار خوبی داشت و اولین حضور خود را در این مسابقات پشت سر گذاشت. اسماعیل نژاد چپ دست ایران مسابقات لیگ ملت‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت و در بخش امتیاز آورترین بازیکنان مرحله مقدماتی در رده دوم قرار گرفت. او اکنون یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تیم ایران است. اسماعیل نژاد سال ۲۰۲۱ به تیم ملی کشورش پیوست، اما بلافاصله به یک بازیکن کلیدی تبدیل شد و قدرت آتش فوق العاده‌ای دارد. او در پی این است که ثابت کند چقدر می‌تواند در مسابقات قهرمانی جهان موثر باشد.

برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

شنبه پنجم شهریور
ایران – آرژانتین ساعت ۲۰:۳۰

دوشنبه، هفتم شهریور
ایران – مصر ساعت ۲۰:۳۰

چهارشنبه نهم شهریور
ایران – هلند ساعت ۲۰