پذیرش ۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پذیرش ۶۰ دانش‌آموز در هنرستان پسرانه علوم و فنون دریایی «شهید اصغر موسی‌زاده» این اداره کل در سال تحصیلی جدید خبر داد.

عکس آرشیوی است 

به گزارش تیلا نیوز، حسین عباس‌نژاد ساعتی پیش با اشاره به پذیرش ۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی استان اظهار داشت: پذیرش این تعداد دانش‌آموز در راستای امضای تفاهم‌نامه تأسیس هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی و آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

وی افزود: این تعداد دانش‌آموز در ۲ کلاس ۳۰ نفره در رشته‌های ناوبری و مکانیک موتورهای دریایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرش می‌شوند.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ هنرستان علوم و فنون دریایی شهید اصغر موسی‌زاده در شهرک شهید رجایی همجوار با منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران قرار دارد.

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: وجود ۲ بندر بزرگ شهید رجایی و باهنر در نزدیکی این هنرستان نیز زمینه حضور دانش‌آموزان برای بازدید میدانی و آشنایی با ادوات و تجهیزات دریایی و بندری را فراهم می‌کند تا علاوه بر کسب آموزش‌های تئوری در رشته‌های یاد شده به صورت عملیاتی و حضوری نیز از تجهیزات بازدید و تخصص لازم را در همان مکان و عملی بیاموزند.

وی تصریح کرد: کار ثبت نام در آموزش و پرورش در حال انجام است تا از اول مهرماه این هنرستان پذیرش دانش آموز داشته باشد.