با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور؛

پنج فضای آموزشی در میناب کلنگ زنی و افتتاح شد

چهار فضای آموزشی در روستاهای شهرستان میناب با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش تیلا نیوز؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در این آیین اظهار کرد: یکی از این فضاهای آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید فهمیده روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی باوقار زعیمی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از این فضای آموزشی، ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان بیان کرد: سالن چندمنظوره روستای تالار میناب نیز با زیربنای ۷۰۴ مترمربع و با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در این روز همچنین ساخت ۲ مدرسه ۱۵ کلاسه دکتر حسابی میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو شهرستان میناب نیز آغاز شد که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

باوقار زعیمی افزود: مدرسه دکتر حسابی از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۲ هزار و ۱۶۴ متر مربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که با بهره‌برداری از آن ۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخوردار می‌شوند.

به گفته باوقار زعیمی؛ مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.