هواشناسی هرمزگان اعلام کرد؛

پیش‌بینی گذر یک موج بارشی جدید از غرب هرمزگان

هواشناسی هرمزگان با اشاره فعالیت موج بارشی در استان اعلام کرد: از ساعات بعد از ظهر فردا با گذر یک موج بارشی جدید از غرب استان و بتدریج در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه افزایش باد لحظه‌ای با احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: از ساعات بعد از ظهر فردا (دوشنبه)، وزش بادهای شدید شمال غربی بویژه در جزایر خلیج فارس پیش بینی و دریا مواج می‌شود. در این مدت شناورهای سبک و صیادی و قایق‌های تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند.

از امروز یکشنبه در مناطق ساحلی و جزایر استان پدیده شاخص در ساعات صبح، مه رقیق صبحگاهی و در سایر مناطق استان در طول روز غبار محلی پیش بینی می‌شود. از ساعات بعد از ظهر فردا با گذر یک موج بارشی جدید از غرب استان و بتدریج در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه افزایش باد لحظه‌ای با احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

شدت بارش‌ها در برخی از مناطق غربی، شمالی و شرقی استان است و این سامانه بارشی از ساعات شب سه شنبه ۲۳ اسفند از استان خارج می‌شود، از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند. در این مدت نوسانات دمایی بین ۱ تا ۳ درجه پیش بینی می‌شود.