خبری امیدبخش برای جوانان هرمزگانی؛

۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی در پالایشگاه نفت بندرعباس استخدام می‌شوند

تفاهم نامه جذب ۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی هرمزگان در شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور استاندار و مدیرعامل این شرکت بزرگ، منعقد شد.

به گزارش تیلا نیوز، تفاهم نامه جذب ۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس به امضای مهدی دوستی استاندار هرمزگان و هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نفت رسید.

استاندار هرمزگان در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، قرار است با برگزاری آزمون شفاف توسط دانشگاه هرمزگان، ۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی استان هرمزگان در پروژه جدید شرکت پالایش نفت بندرعباس جذب شوند.

مهدی دوستی در ادامه تصریح کرد: این نیرو‌ها به صورت رسمی و از طریق برگزاری آزمون جذب شرکت پالایش نفت بندرعباس می‌شوند که به زودی شرایط، زمان ثبت نام و تاریخ آزمون مشخص و از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر ۲۶۵۰ نیرویی که به صورت دائمی در شرکت پالایش نفت بندرعباس استخدام می شوند، در طول مدت اجرای پروژه نیز حدود ۸ هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

هاشم نامور، مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز گفت: طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه نفت بندرعباس از حدود ۲ ماه پیش آغاز شده و این طرح در مدت ۴۲ ماه اجرا خواهد شد.