مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد

سازمان تأمین اجتماعی برای جذب حدود ۵ هزار نیروی انسانی مورد نیاز واحد‌های بیمه‌ای و درمانی آزمون استخدامی برگزار کرد.

🔺 عکس آرشیوی

خبرگزاری صدا و سیما: آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب چهار هزار و نهصد­ن فر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز­جمعه سی‌ویکم فروردین­ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.

این آزمون با همکاری­ مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، بعد از مشخص شدن نفرات برگزیده آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۳۷۰۰­ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و حدود ۱۲۰۰ نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته می‌شوند. ­

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی­ با اشاره به استقبال خوب از این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی این سازمان برگزار شد گفت:­ برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است. در آزمون اول­ که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار داوطلب­ جذب و به‌کارگیری شدند. در آزمون استخدامی دوم با­ تأخیر در حال برگزاری هستیم، ­حدود ۴۹۰۰ نفر داوطلب را جذب و در بخش‌های مختلف اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون بعد از حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد­.

موسوی با اشاره به جذب­۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار در این مرحله با برگزاری آزمون گفت:­ به‌زودی مرحله سوم آزمون استخدامی که در نیمه دوم سال جاری­ برگزار خواهد شد، ­بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.