شایعه سرقت میلیاردی از منزل معاون استاندار هرمزگان تکذیب شد

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان پخش شایعه سرقت میلیاردی طلاجات و وجه نقد از منزل یکی از معاونین استاندار در فضای مجازی را شایعه واهی و کذب محض عنوان کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ عبدالمجید کرمی صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت منزل متعلق به یکی از کارکنان استانداری، بلافاصله چند تیم تخصصی از پلیس اگاهی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: ماموران پس از حضور در محل همه اقدامات قانونی را انجام و مشحص شد که مالباخته در مشاهدات اولیه به علت بهم ریختگی یکی از اتاق‌های منزل به اشتباه اعلام سرقت طلاجات و چند دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت کرده که با کمی جستجوی میدانی توسط ماموران در حضور شاکی و همسرش طلاجات، تبلت و گوشی‌ها کشف و تحویل مالباخته شد.

به گفته رییس آگاهی هرمزگان، در این رابطه با هماهنگی قضایی تعداد 6 نفر مظنون احضار و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که اقدامات و تحقیقات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد.

سرهنگ کرمی از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست به اخبار کذب و شایعات غیر موثق در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه نکرده و صرفا اخبار صحیح را از منابع و کانال های رسمی و سازمانی دریافت کنند.