آزمون استعداد یابی رشته سنگنوردی با حضور ۱۶ شرکت کننده از سراسر هرمزگان برگزار شد

نخستین آزمون استعدادیابی و نخبه یابی سنگنوردی با حضور ۱۶ شرکت کننده از سراسر هرمزگان در خانه سنگنوردان مجموعه هفت تیر شهرستان بندرعباس برگزار شد.

آزمون استعداد یابی رشته سنگنوردی با حضور ۱۶ شرکت کننده از سراسر هرمزگان برگزار شد.

به گزارش تیلا نیوز، نخستین آزمون استعدادیابی و نخبه یابی سنگنوردی با حضور ۱۶ شرکت کننده از سراسر استان هرمزگان در خانه سنگنوردان مجموعه هفت تیر شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به همت هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همکاری مرکز قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، نخستین آزمون استعداد یابی سنگنوردی با هدف ایحاد شور و نشاط در جوانان و شناسایی ورزشکاران مستعد این رشته ورزشی با حضور مسولان استانی و جمعی از ورزشکاران استانی و ملی برگزار شد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان هرمزگان گفت: این آزمون با رعایت پروتکل هاى بهداشتى و با هدف استعدادیابى و نخبه یابى در رشته سنگنوردى و پرورش قهرمانى و همچنین تشکیل تیم منسجم و قوى به منظور شرکت در مسابقات استعداد هاى برتر کشور انجام شد.

محمدهادی مفضل ، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت های اداره ورزش و جوانان استان ، کارگروه استعدادیابی اداره کل ورزش استان و کارگروه صعودهاى ورزشی هیات کوهنوردی گفت: مراحل بعدى آزمون هاى استعدادیابى در مناطق محروم و دور افتاده یکی از برنامه های مهم این هیات در استان هرمزگان است.

وی استان هرمزگان را به عنوان استانی مستعد با جوانان با استعداد یاد کرد و گفت: آزمون های استعدادیابی به عنوان سکوهای پرتابی است که جوانان با استعداد می توانند خیز بلندی در جهت رسیدن به قهرمانی بردارند.

وی در پایان از همکاری و حمایت های امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان)، فاطمه مرادی معاون ورزش بانوان استان، خانم کهن پور مسوول استعدادیابی اداره کل ورزش استان ، صغرا لکزایی فر رئیس کارگروه صعودهای ورزشی هیات کوهنوردی استان، کبرا لکزایی فر ملى پوش رشته سنگنوردى، صدیقه سنگرزاده نایب رییس هیات کوهنوردی استان و موسی فهیمی دبیر هیات کوهنوردی استان که در جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه همراه با هیات استان بودند قدردانی کرد.