آغاز مزایده ۶۹۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی در استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده ۶۹۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

عکس آرشیوی است

به گزارش تیلا نیوز، رئیس کل دادگستری هرمزگان در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و ساماندهی قانونی به انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره ۲۷۰ استان هرمزگان از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ تا تاریخ سه شنبه ۱۷ مرداد ماه برگزار می‌شود.

مجتبی قهرمانی گفت: کالا‌های موضوع این مزایده شامل انواع خودروی سواری، لوازم اوراقی و ضایعاتی، مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی، ماشین آلات راهسازی و معدنی و تجهیزات صنعتی با ارزش پایه ۶۹۰ میلیارد تومان می‌باشد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه ضمن تأکید بر تداوم پیگیری مجدانه به منظور تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اموال موجود در انبار‌های بنادر، گمرکات، اموال تملیکی و پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی، گفت: در نتیجه نظارت دستگاه قضایی با توجه به برنامه مدون و زمان بندی شده در اداره کل اموال تملیکی استان، نسبت به برگزاری مزایده‌های مستمر در خصوص کالا‌هایی که باید به فروش برسند اقدام مقتضی صورت می‌گیرد و بر این اساس تمهیداتی اتخاذ شده است که معضل معطلی و در انبار ماندن کالا‌ها و وسایلی که مورد نیاز مردم و کشور است، تکرار نشود.

گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در مزایده شماره ۲۷۰ اموال تملیکی استان هرمزگان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه‌های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رؤیت لیست کالا‌ها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های: www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند.

همچنین دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالا‌های موضوع این مزایده بازدید کنند.