دکتر محمود صباحی زاده خبر داد؛

آغاز پذیرش دانشجوی جدید در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان گفت: پذیرش دانشجوی جدید برای بهمن ماه۱۴۰۱ در دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۴ دی ماه آغاز می شود.

به گزارش تیلا نیوز، دکتر محمود صباحی زاده، درخصوص پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ و فعالیت‌های این دانشگاه در ترم جدید، افزود: پذیرش دوره کاردانی از ۷ دی ماه آغاز خواهد شد و تا ۱۷ دی ماه ادامه دارد. همچنین پذیرش دوره کارشناسی از چهارم تا چهاردهم دی ماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه سال ۱۴۰۱، ۱۳۹کد رشته محل را خواهیم داشت که از این تعداد ۸۳کدرشته محل در مقطع کاردانی و ۵۶ کدرشته محل در مقطع کارشناسی است که همه حوزه‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات، مدیریت و فرهنگ و هنر را در بر خواهد گرفت.

صباحی زاده با بیان اینکه ظرفیت ما برای پذیرش در ترم جاری تعداد  ۱۰ هزار نفر خواهد بود، تصریح کرد: رشد ۲۰ درصدی اشتغال پذیری دانشجویان نسبت به سال گذشته بیانگر روشن رسالت این دانشگاه دراجرای ماموریت خود است. بیش از ۷۰ درصد از فارغ التحصیلان این دانشگاه نیز وارد بازار کار شده اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان در ادامه از این دانشگاه به عنوان دانشگاه پدر یاد کرد و افزود: در استان هرمزگان در حال حاضر دارای ۱۰ مرکز آموزش علمی کاربردی فعال داریم که ۵مرکز بصورت متمرکز در بندرعباس و ۵مرکز در دیگر شهرستانهای استان به فعالیت خود ادامه می دهند.

صباحی زاده در پایان گفت: این دانشگاه هم اکنون با بیش از ۵ هزار دانشجو در استان مشغول به فعالیت است.