استاندار هرمزگان: تولید انرژی های نو در هرمزگان پیگیری می شود

استاندار هرمزگان گفت: دولت از طرح های افزایش تولید و جایگزینی انرژی های نو در هرمزگان حمایت می کند.

به گزارش تیلا نیوز، مهدی دوستی ظهر شنبه در دیدار با مدیران وزارت نفت که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، گفت: در استان برای افزایش بهره وری عزم جدی و برنامه‌های عملیاتی داریم که جایگاه هرمزگان را در تراز تأمین کننده انرژی جهان ارتقا خواهد داد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت جهانی انرژی افزود: اقتصاد جهان بر پایه بهره وری حداکثری از انرژی موجود و افزایش تولید است و هرمزگان به عنوان مهمترین نقطه تولید انرژی کشور با عزم جدی و برنامه عملیاتی جایگاه خود را در تراز تأمین کنندگان انرژی بالا خواهدبرد.

دوستی توسعه ساختارهای پالایشگاهی استان را نیز مهم دانست و ادامه داد: در بحث توسعه اولویت با میادین اطراف شهر بندرعباس است که مذاکرات عملیاتی آن در وزارت نفت نهایی شده و به مرحله اجرا نزدیک می‌شود.

نماینده عالی دولت در خصوص حمایت از طرح‌های افزایش تولید اظهارداشت: با تمام توان در همه بخش‌ها و مناطق از برنامه‌های شتاب دهنده در مسیر افزایش تولید بویژه در حوزه انرژی‌های نو حمایت می‌کنیم.

گفتنی است در این نشست مدیران ملی و استانی وزارت نفت شیوه‌های مطالعات نوین در صنعت نفت و اهمیت میادین هرمزگان را تشریح کردند.