استاندار هرمزگان خبر داد:

در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته های مختلف استخدام می شوند

استاندار هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال جوانان و با اولویت جذب نیروهای بومی در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته های مختلف استخدام می شوند.

به گزارش تیلا نیوز، مهدی دوستی، ساعتی پیش در این خصوص، افزود: در راستای تفاهمنامه استانداری با صنایع در خصوص جذب نیروهای بومی مرحله دوم ثبت نام و آزمون نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برنامه ریزی شده که جذب نیروهای بومی در اولویت برنامه همه صنایع استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این مرحله ۲۲ نفر با مدرک مهندسی کامپیوتر، ۷۸ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت دولتی، ۱۴ نفر کارشناسی مدیریت بازرگانی، ۲ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت بیمه، ۲۹ نفر با مدرک کارشناسی حسابداری، ٣ نفر با مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی، ٣ نفر با مدرک کارشناسی بهداشت، ٤ نفر با مدرک کارشناسی تغذیه، ١٠ نفر با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، ٨ نفر با مدرک کارشناسی علوم ارتباطات و ١٠ نفر با مدرک لیسانس جامع شناسی جذب خواهند شد.

به گفته استاندار هرمزگان؛ مابقی جذب‌ها با مدرک فوق‌دیپلم خواهد بود که شامل ٢٥٧ نفر فوق دیپلم شیمی، ٣١٢ نفر فوق دیپلم مکانیک، ١٠٨ نفر فوق دیپلم برق، ٢٠ نفر فوق دیپلم ایمنی و آتش نشانی و ٢٢ نفر فوق دیپلم عمران می باشند.

دوستی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای این آزمون استخدامی از ۲۵ مرداد ماه آغاز خواهد شد و آزمون نیز در تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان افزود: مهلت ثبت نام‌ در مرحله نخست این طرح با هدف جذب ۶۲۸ نیروی مهندسی، از ۲۵ تیرماه تا ۱۵ مردادماه بود که آزمون آن نیز در روزهای هشتم و نهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بومی‌گزینی یکی از اولویت‌های دولت برای اشتغال‌های ایجاد شده است، اضافه کرد: مرحله سوم آزمون استخدامی برای جذب حدود ۱۰۰۰ نفر نیروی دارای مدرک دیپلم در حال برنامه‌ریزی است.

دوستی ادامه داد: در راستای طرح ارتقای محصولات پالایشگاه نفت بندرعباس و احداث واحد کک‌سازی در این مجموعه نیز بنا است حدود ۸ هزار نفر جذب شوند که از این بین تاکنون ۵۰۰ نیرو جذب شده‌اند.