انعقاد تفاهم‌نامه میان بسیج سازندگی و آموزش و پرورش هرمزگان

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای مرمت و بازسازی مدارس سطح استان با کمک گروه‌های جهادی بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز نقل از ایسنا، سرهنگ یاسین باوقار در این خصوص اظهار کرد: امروز در جلسه‌ای با مدیرکل آموزش و پرورش استان، تفاهم‌نامه‌ای در قالب همکاری گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شامل گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و مردمی با این اداره‌کل در راستای مرمت، بازسازی، تعمیر و رنگ‌آمیزی بیش از هزار مدرسه در استان هرمزگان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین تأمین و تعمیر وسایل گرمایشی، سرمایشی، تأسیسات و برق‌کشی و تعمیرات زیرساخت‌های مدارس را در دستور کار داریم که در چند مرحله کارها را پیش ببریم. تقسیم‌بندی کار در چند فاز صورت می‌گیرد، فاز اول شامل ۸۰ مدرسه، فاز دوم نیز به همین صورت و ان‌شاءالله تا پایان سال تمامی مدارس استان را پوشش می‌دهیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان یادآور شد: امیدواریم کارهای به گونه‌ای پیش رود تا ان‌شاءالله در اول مهر دانش آموزان بسیاری از مدارس استان بتوانند با خیالی آسوده بر سر کلاس‌های درس خود حاضر شوند.