اهدای ۵۰ تبلت به دانش آموزان تحت حمایت هرمزگانی توسط بانک ملی

در مراسمی با حضور عبدالله آبسواران رئیس اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان، ایرج بیت الهی مدیر کل آموزش و پرورش و جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)،۵۰ تبلت تهیه شده توسط بانک ملی هرمزگان با هم افزایی کمیته امداد در اختیار اداره کل اموزش وپرورش استان هرمزگان جهت اهدا به دانش آموزان کم برخوردار قرار گرفت.

به گزارش تیلا نیوز، عبدالله آبسواران رئیس اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان اظهار کرد: بانک ملی ایران در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و به واسطه اهمیت تعلیم وتربیت وحوزه آموزش کودکان ونوجوانان تعداد ۵۰ عدد گوشی هوشمند به ارزش دو میلیارد ریال به منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی، در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌دهد.

وی افزود: فرزندان جامعه هدف کمیته امداد استعداد فوق‌العاده و امکانات ضعیف دارند اما نباید اجازه دهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

مدیر امور شعب بانک ملی هرمزگان با اشاره به اینکه بانک ملی همواره در کنار آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) است، اظهارکرد: ما در راستای مسئولیت اجتماعی و با ساخت مدرسه و اهداء تبلت در کنار آموزش و پرورش و با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد در کنار این نهاد هستیم و امیدوارم مسیر برای انجام کارهای خیر و مسولیت‌های اجتماعی همچنان برای ما هموار باشد و این روند را ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم تراهی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) ضمن تقدیر از همراهی، مشارکت و حضور همیشگی بانک ملی ایران در عرصه‌های خدمت اظهار داشت: هیچ دانش‌آموز مستعدی نباید به خاطر فقر و نیاز مالی از تحصیل باز بماند و شرایط باید به گونه‌ای رقم بخورد که همه به علم‌اندوزی و تحصیل دسترسی داشته‌ باشند.

وی گفت: مجموعه کمیته امداد همواره در کنار آموزش و پرورش قرار داشته‌است تا اتفاقات خوبی رخ دهد و شاهد باشیم سطح آموزش و پرورش ارتقاء پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این آیین عنوان‌کرد: با وجود مشکلات ناشی از ویروس کرونا، فرهنگیان و معلمان توانستند اهداف اموزشی و تعلیم و تربیت را با کیفیت مطلوب پیش برده تا در حوزه تعلیم وتربیت مدیران فردای این مرز وبوم ، هیچ خللی وارد نشود.