اکران ٤٠ فیلم ١٠٥ ثانیه اى در سومین جشنواره گمبرون شهر

در روز ٢٥ اسفند ماه ١٤٠٢ تعداد ٤٠ فیلم نمایش داده شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از دبیرخانه سومین جشنواره فیلم ١٠٥ ثانیه اى گمبرون شهر، مهدى نوبانى دبیر جشنواره در این خصوص اظهار کرد: فیلم‌های سومین دوره این جشنواره به لحاظ کیفی در وضعیت مطلوبى بودند و این نشان از زحمات هنرمندان و دبیرخانه جشنواره است.

دبیر جشنواره در ادامه افزود : همکارى و همراهى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان هرمزگان و انجمن سینماگران در این دوره از جشنواره مثل سنوات قبل، باعث شد امسال جشنواره از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار باشد و قطعا در سال آینده این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

شهردار بندرعباس و دبیر جشنواره خاطر نشان کرد: مسئولیت هاى اجتماعى و فرهنگى شهردارى بندرعباس در همه ابعاد با برنامه ریزى مدون و با دلسوزى همه حوزه هاى مجموعه شهردارى پیگیرى و اجرائى مى شود و حضور سایر دستگاه هاى فرهنگى در کنار شهردارى مى تواند رویدادهاى بزرگ ملى را رقم بزند.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: اکران مجدد فیلم‌ها امروز ٢٦ اسفند ماه ساعت ١٤ در فرهنگ‌سرای طوبى و مراسم اختتامیه و معرفى برگزیدگان پس از پایان نمایش فیلم‌ها در محل برگزارى جشنواره برگزار خواهد شد.

نوبانى ضمن قدردانی از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردارى گفت: رسالت این جشنواره تقویت سینماى هرمزگان و توجه به همه ظرفیت ها و نقد و بررسی معضلات، مشکلات محاسن و معایب و به طور کلى مسایل شهر و شهروندان است و در نمایش آثار هیچ محدودیت و سانسورى پیرامون طرح ایده و نقد موضوعات مختلف شهر و شهروندى وجود ندارد و هنرمندان با آزادی عمل و اختیار کامل توانسته اند در یک فضاى فرهنگى هنرى آثار خود را تولید و به نمایش بگذارند.

شهردار بندر عباس ادامه داد: دو بخش ویژه جایزه منتقدین و جایزه انتخاب تماشاگران به جشنواره امسال اضافه شد و نقد و بررسی آثار در روز اول جشنواره توسط منتقدین صورت گرفت.