برنامه دور نهایی لیگ ملت های والیبال/ ساعت دیدار ایران و لهستان مشخص شد

برنامه نهایی دور نهایی لیگ ملت های والیبال مشخص شد.

به گزارش تیلا نیوز، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان یکشنبه ۱۹ تیر به پایان رسید و هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

مرحله نهایی این رقابت‌ها از روز چهارشنبه ۲۹ تیر در شهر بولونیا در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و پس از برگزاری هشت دیدار در چهار روز مسابقات، با معرفی تیم‌های اول تا سوم در روز یکشنبه دوم مردادماه به پایان می‌رسد.

روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها دو مسابقه برگزار خواهد شد که تیم‌های آمریکا (سوم مقدماتی) و برزیل (ششم مقدماتی) در نخستین مسابقه این مرحله به مصاف هم می‌روند. ایتالیا (صدرنشین مقدماتی) میزبان نیز در دومین دیدار روز نخست با هلند (هشتم مقدماتی) روبرو خواهد شد.

پنج‌شنبه ۳۰ تیر دو دیدار باقی مانده مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه تیم‌های فرانسه (چهارم مقدماتی) و ژاپن (پنجم مقدماتی) به مصاف هم می‌روند. تیم ملی والیبال ایران (هفتم مقدماتی) نیز در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف لهستان (دوم مقدماتی) خواهد رفت.

روز جمعه ۳۱ تیرماه تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند و روز شنبه یکم مرداد، مرحله نیمه‌نهایی با دو مسابقه پیگیری خواهد شد که برنامه آن به شکل زیر است:

برنده دیدار (ایتالیا-هلند) با برنده دیدار (فرانسه-ژاپن)

برنده دیدار (آمریکا-برزیل) با برنده دیدار (ایران-لهستان)

یکشنبه دوم مردادماه دیدار‌های رده‌بندی و فینال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ برگزار می‌شود تا این رقابت‌ها با معرفی تیم‌های اول تا چهارم به پایان برسد.