برگزاری مراسم ازدواج آسان و کمک به نیازمندان در هرمزگان

در آستانه عید غدیر خم مراسم ازدواج آسان ۱۱۰ زوج جوان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: برای ترویج ازدواج آسان، به این زوج‌های جوان جهیزیه اهداء شد.

سردار اباذر سالاری افزود: در مراسم امروز ۲۰ زوج به نمایندگی از این ۱۱۰ زوج حضور داشتند.

وی همچنین در خصوص رزمایش مواسات گفت: در پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همچنین امروز ۳۰ هزار بسته معیشتی نیز به نیازمندان استان اهداء شد.

سردار سالاری افزود: همچنین با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس، پنج هزار بسته لوازم التحریر هم به دانش آموزان خانواده‌های کم بضاعت اهداء می‌شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت سپاه پاسداران از حرکت‌های فرهنگی مانند ازدواج آسان گفت: به پدر و مادر‌ها هم توصیه می‌کنیم که موانع ازدواج جوانان را کنار بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: مردم استان نیز باید به ترویج فرهنگ همدلی و یاری به جوانان و افراد کم بضاعت، کمک کنند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران نیز در این مراسم گفت: مهمترین ماموریت سپاه پاسداران تامین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس اسلامی است، اما در کنار این ماموریت بحث محرومیت زدایی و مردم داری نیز پیگیری می‌شود.

سردار حزنی افزود: طرح رزمایش مواسات و همدلی همچنان در سراسر کشور ادامه دارد.