تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با صدور اطلاعیه‌ای، از تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان تا ۲۹ فروردین خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: بنا به درخواست‌های مکرر اولیای دانش‌آموزان مبنی بر تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام, به اطلاع می‌رساند مهلت ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان در سامانه azmoon.medu.ir تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ تمدید شد.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی ثبت نام این آزمون، تمام فرآیندها، اعم از ثبت‌نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش از آزمون، چاپ، بسته‌بندی و ارسال دفترچه‌های سوالات بر اساس حوزه‌بندی، تصحیح پاسخ برگ‌ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست‌های تجدید نظر، به صورت ستادی و متمرکز انجام و مسئولیت برگزاری دقیق و مطلوب این آزمون‌ها در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش است.

آزمون‌ ورودی پایه هفتم، رأس ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۲۷ خردادماه برگزار می‌شود.

درصورت بروز مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تغییرخواهد بود؛ لذا لازم است داوطلبان به اطلاعیه‌های صادره از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که از طریق سایت sampad.medu.ir منتشر می شود توجه کنند.