تمدید مهلت نام نویسی دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی از تمدید مهلت نام نویسی در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، محمد فتحیان روز شنبه در این باره افزود: براساس پیگیری‌های به عمل آمده از سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت نام نویسی از متقاضیان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در مهلت مقرر برای مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی و نام نویسی به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به نام نویسی و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی خود اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت مقرر، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.