با حکم محمد قویدل؛

حسن سالاری مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، حسن سالاری، از فعالان فرهنگی و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس به عنوان مشاور اجرایی وی منصوب شد.

به گزارش تیلا نیوز، در حکم محمد قویدل خطاب به حسن سالاری آمده است:

نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به عنوان کارشناس اجرایی مدیرکل منصوب می شوید.

امید است با اتکال به ایزد متعال و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) دولت کار و کرامت در راستای اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی اهتمام و جدیت لازم را معمول فرمایید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند سبحان خواستارم.

حسن سالاری در کارنامه خود کارمند دبیرخانه و هیات نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، مسوول ستاد اوقات فراغت، ناظر کمیته حمایت و نظارت بر موسسات فرهنگی و هنری در حوزه معارف دینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خادمیار آستان قدس رضوی در استان و خادم افتخاری حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، بازرس و ناظر بر عملکرد کانون های مساجد استان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد دژله از حوزه شهید علیرضا آرمات و همچنین همکاری با بسیج در همه عرصه ها، فرمانده قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی محله بیست متری شاه حسینی، مدیریت کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد محمد رسول الله (ص) و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی را دارد.

وی همچنین پیش از این معاون آموزشی دبیرستان ابن سینا ناحیه یک بندرعباس بوده و هم اکنون سمت رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بندرعباس را عهده دار است.