عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

دولت به وضعیت بحرانی هرمزگان رسیدگی کند/ اکنون زمان ورود بنگاه‌های اقتصادی است

متأسفانه روز به روز شاهد وضعیت بحرانی تر کرونا در استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس هستیم به گونه ای که از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهد اعلام وضعیت فوق بحرانی هستیم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ورود بنگاه های اقتصادی به بحث کمک و حمایت از دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: باید دولت در زمانی کوتاه و به صورت ضرب العجلی تصمیمی برای کمبودهای بخش درمان هرمزگان بگیرد.

به گزارش تیلا نیوز، محمد آشوری در گفت و گو با ایسنا، افزود: متأسفانه روز به روز شاهد وضعیت بحرانی تر کرونا در استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس هستیم به گونه ای که از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهد اعلام وضعیت فوق بحرانی هستیم.

وی با بیان اینکه کرونا در استان هرمزگان در حال تاخ و تاز است و با تداوم وضعیت فعلی امیدی به بهبود آن نیست، اظهار کرد: باید تصمیم گیران ارشد دولت در کشور و استان فکری به حال وضعیت این روزهای هرمزگان کنند تا شاهد بغرنج تر شدن آن در آینده نباشیم.

آشوری با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی و کادر درمان در شرایط کنونی، خاطرنشان کرد: باید دولت در زمانی کوتاه و به صورت ضرب الاجلی تصمیمی برای این کمبودهای هرمزگان بگیرد زیرا علاوه بر شدت گرما و مشکلات برق در استان هرمزگان شاهد هستیم مقابله با کرونا با دست های خالی و تنها حمایت های استانی انجام شدنی نیست.

وی با تأکید بر ورود بنگاه های اقتصادی به بحث کمک و حمایت از دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، عنوان کرد: باید بنگاه های اقتصادی در این شرایط به مدد مردم و دانشگاه علوم پزشکی بیایند و در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود پر رنگ‌تر باشند و در غیر اینصورت به طور حتم در مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس جهت برخورد جدی با مراتب این عدم همکاری‌ها نیز تصمیم گیری جدی خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با حضور ده ها بنگاه‌های اقتصادی در استان نباید تنها وظیفه حمایت بر عهده یک تا دو صنعت یا پالایشگاه باشد و مابقی با بی تفاوتی ایام را بگذارنند، افزود: به طور حتم استاندار هرمزگان به عنوان نماینده دولت باید در این راستا و همچنین انتقال شرح وضعیت کنونی هرمزگان جهت تصمیم گیری درست به دولت و اقدام‌های فوری در جهت مقابله با شیوع کرونا از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.