رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان: باید به فکر سفره مردم باشیم/هیچ سهمی برای خودم نخواسته و نمی‌خواهم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان با اشاره به اینکه وظیفه مان کمک کردن است نه چوب لای چرخ گذاشتن، عنوان کرد: مردم انتظار دارند در دولت سیزدهم از نیروهای توانمند و متخصص بومی و ماندگار هرمزگان در پست استانداری استفاده شود.

به گزارش تیلا نیوز، حسین هاشمی تختی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دولت سیزدهم با دو ویژگی فساد ستیزی و مبارزه با رانت و در متن مردم بودن و به دنبال حل مشکلات توانست آرامی مردمی را به سمت خود جلب کند، افزود: اکنون دیگر وقت آزمون و خطا نیست و انتظارمان این است که دولتمردان و نمایندگان عالی دولت در استان ها از کسانی باشند که جهادی و مردمی باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به صورت شبانه روزی پای کار باشند و با پوشیدن پوتین از هیچ کاری برای حل مشکلات و افزایش رفاه و آسایش دریغ نکنند، عنوان کرد: مسئولان باید در متن مردم و همراه با آن ها باشند و از نزدیک مشکلات را لمس کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پاکدستی و تن ندادن به معماله با جریان های مافیایی مهمترین رکن یک مدیر پاکدست است، اضافه کرد: انتظار ما از مسئولان دولت سیزدهم پاکدستی و خدمت خالصانه برای برطرف کردن مشکلات مردم است و این یعنی همان شعاری که آیت الله رئیسی داد و توانست اعتماد مردم را کسب کند.

وی با بیان اینکه اولویت اول دولت در زمان کنونی استفاده از تمامی ظرفیت ها در مبارزه با ویروس منحوس کروناست، ادامه داد: در این بین نباید از سفره مردم غافل شویم زیرا دعوت به خانه ماندن زمانی جواب می دهد که بتوانیم امکانات مالی را برای افرادی که اکنون چرخه زندگی شان به مزد روزانه شان است، فراهم کنیم و غفلت از این موضوع سبب شده اکنون شاهد خالی ماندن سفره این دسته از افراد باشیم.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه برای کمک کردن به دولت پای کار بوده و هستیم، خاطرنشان کرد: هیچ ادعا و درخواستی از دولت سیزدهم نداشته و ندارم و سهمی برای خودم ندارم اما قهر هم نمی کنیم و برای هر کمکی که لازم باشد آماده خدمت هستم تا بتوانیم به افزایش اعتماد عمومی در جامعه کمک کنیم و مردم با امیدواری بیشتری در کاهش مشکلات پای کار باشند.

وی ادامه داد: باید تمامی تلاش خود را به کار ببندیم تا رفاه، آسایش، ارزش پول ملی و عزت جهانی خود را بار دیگر احیا کنیم و نشان دهیم با اعتماد به داخل و اتکا به دستان توانمند ایرانی می توان بسیاری از سد ها را شکست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان با اشاره به اینکه کابینه ای که از سوی آیت الله رئیسی معرفی شده خوشبختانه تلفیقی از نیروهای با تجربه و جوان است که گرچه انتقاداتی به برخی از افراد وارد شده اما روی هم رفته به آینده خوشبین هستم، اظهار کرد: امیدواریم با رأی اعتماد مجلس هرچه زودتر دولتمردان پای کار آمده و کشور را به تحرک بیشتری بیندازند که کار عقب افتاده بسیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای انتخاب استاندار باید پاکدستی، کارآمدی و توانمندی سرلوحه اولویت ها باشد، تصریح کرد: از هر انتخابی که رئیس جمهور انجام دهد وظیفه داریم حمایت کنیم و کمک خواهیم کرد تا نتیجه آن به سود توسعه استان هرمزگان و رفاه مردم باشد.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه وظیفه بنده کمک کردن است نه چوب لای چرخ گذاشتن، عنوان کرد: مردم انتظار دارند در دولت سیزدهم از نیروهای توانمند و متخصص بومی و ماندگار هرمزگان در پست استانداری استفاده شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه کاش مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از قبل معرفی کابینه پیشنهادی، رایزنی برای معرفی چهره های متخصص و توانمند هرمزگانی را در دستور کار قرار داده بودند، خاطرنشان کرد: هنوز هم دیر نشده و می توان با رایزنی نیروهای توانمند هرمزگانی را در وزارتخانه ها و در عناوینی دیگر به کار گرفت که این موضوع نیازمند رایزنی و پیگیری مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس است.