معاون آموزش متوسطه ناحیه دو بندر عباس خبر داد؛

راه یابی دبیران ناحیه دو بندر عباس به مرحله کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

معاون آموزش متوسطه ناحیه دو بندر عباس گفت: دبیران متوسطه دوم نظری ناحیه دو با کسب ۹ رتبه اول تا سوم استانی در هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس توانستند به مرحله کشوری راه یابند.

به گزارش تیلا نیوز، علی البرز معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با تبریک این افتخار گفت: ۹ نفر از فرهنگیان ناحیه دو با کسب رتبه برتر در مرحله منطقه ای به مرحله استانی راه یافتند.

البرز ادامه داد: همکاران ما در مرحله استانی که در خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، خوش درخشیدند و با ارسال آثار به گروه های آموزشی استان و با کسب ۹ رتبه برتر استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی در محور تدریس مجازی به صورت غیر حضوری و با هدف توسعه زمینه پژوهشگری و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و به اشتراک‌گذاری تجارب زیسته معلمان به‌ویژه در دوران کرونا و آشنایی و بهره مندی همکاران از فناوری های نوین و شناسایی و ترویج روش ها و تجارب موفق و کارآمد تدریس برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه ناحیه دو با اشاره به عناوین و رتبه های کسب شده در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه دبیران متوسطه دوم نظری بخش مجازی مرحله استانی گفت: رتبه های کسب شده به ترتیب زیر می باشد:

🔸رتبه های اول: نجمه تسلیمی درس دین و زندگی، محدثه ضمیری درس فیزیک، سیما فریدونی درس ریاضی و شیما کریمی درس شیمی

🔸رتبه های دوم : منیره محمدی درس انسان و محیط زیست، احسان مصلی نژاد درس ریاضی، فرزانه مهدی پور درس شیمی

🔸رتبه سوم : فاطمه حق پناهی درس ریاضی و رتبه برتر این جشنواره را نیز غلامحسین موذن کسب کرد.