عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان می‌شود

روزنامه دریا نوشت: بنا بر اطلاعات رسیده به خبرنگار روزنامه دریا؛ عبدالحمید حمزه پور که یک هرمزگانى و جزء مديران ملى و خوشنام اسبق استان است، سكاندار مدير عاملى جديد شركت آب و فاضلاب هرمزگان را برعهده خواهد گرفت.

عبدالحميد حمزه پور كه اصالتاً اهل بخش احمدى شهرستان حاجى آباد و فارغ تحصيل در مقطع كارشنايى مهندسى عمران و مقطع ارشد مديريت اجرايى، دانشگاه هرمزگان مى‌باشد و مدير پرتلاش اسبق شركت آب و فاصلاب روستايى هرمزگان طى سال هاى ٨٩ تا ٩٧ بوده و در اواخر سال ٩٧ بعنوان مدير عامل آبفا شهرى استان بوشهر منصوب و پس از ادغام و يكپارچه سازى شركت هاى آبفا شهرى و روستايى بعلت عملكرد كارى مناسب در اي استان بعنوان مدير عامل آبفا استان منصوب و ادامه فعاليت داد. حال به علت عملكرد مناسب در استان بوشهر ، بطورى كه با رايزنى هاى زياد، استاندار بوشهر حاضر به موافقت با انتقال وی از اين استان گرديده ، به زودى با پيگيرى مهدی دوستى استاندار هرمزگان و موافقت وزارت نيرو، بار ديگر به استان زادگاه خود به عنوان مدير عامل شركت آب و فاصلاب هرمزگان باز خواهد گشت.

اين مدير پرتلاش و خوش سابقه، خدمت خود را در هرمزگان از كارشناس آب در سازمان جهاد سازندگى اسبق و سپس سوابق مديريتى چون مدير طرح و برنامه شركت آبفا روستايى استان در بدو تشكيل و سپس مدير امور آبفا شهرستانهاى حاجى آباد ، ميناب و سيريك ، معاون مالى، پشتيبانى و منابع انسانى شركت آبفا روستايى هرمزگان و به مدت بيش از ٨ سال مدير عاملى شركت آبفا روستايى هرمزگان و بيش از ٣ سال مدير عاملى آبفا شهرى و استانى بوشهر در كارنامه خود دارد. از اقدامات شاخص وی در هرمزگان می توان به احداث و بهره بردارى بيش از ٢٠ سايت آبشيرين كن ، مطالعه و عمليات اجرايى ٣١ مجتمع آبرسانى روستايى ، كاهش آبرسانى سيار روستاهاى استان از بيش از ٦٠٠ روستا به حدود ١٠٠ روستا در استان هرمزگان اشاره كرد. در استان بوشهر هم شروع و عمليات احداث بالغ بر ظرفيت ١٥٠ هزار مترمكعب آبشيرين كن در حوزه شهرى و روستايى اين استان ، احداث و نوسازى بسيار شبكه ها و خطوط آبرسانى در سطح شهرها و روستاهاى و كاهش چشمگير نوبت بندى و جیره بندى آب ، احداث و توسعه شبكه هاى فاضلاب شهرى اشاره کرد. لازم به ذکر است، به احتمال زیاد مراسم معارفه وی طی هفته جاری برگزار می شود.