جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

عودت بیش از ۹۰۰ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی به استان های مبدا در مبادی ورودی هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان از بازگرداندن ۹۱۶ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان در ۴۸ ساعت اولیه طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.

به گزارش تیلا نیوز، سرهنگ مهرداد مشوق صبح امروز (اول مردادماه)، در تشریح این خبر گفت: با توجه به شیوع و گسترش موج جدید بیماری مرگبار کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان ، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی، طرح ممنوعیت خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان بصورت شبانه روز در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح تعداد ۹۱۶ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس و همکاری دستگاههای مسئول متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت اولیه شروع طرح تعداد هزار و ۴۹۶ دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به توصیه ها و دستورات پلیس توسط عوامل و دوربین، ۵۰۰ هزار تومان، ۳۳۰ دستگاه مبلغ یک میلیون و ۸۶۸ خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزارتومان اعمال قانون شدند، تصریح کرد: تعداد۵۷دوربین ثابت و۲۵۲نفرنیروی انتظامی در۳۶نقطه از استان در این طرح به کارگیری شده اند و بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این طرح به ۷۸۵ نفر از شهروندان و رانندگان تذکر لسانی داده شده از عموم مردم فهیم استان خواست همانند گذشته در کنار پلیس و سایر دستگاه های متولی باشند تا با همکاری خوب مردم هر چه سریع تر زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع و ریشه کن شود.