مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: مناطق آزاد بهترین فرصت برای اعتلای برنامه های آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مناطق آزاد ظرفیت بالایی در اعتلای برنامه های آموزش و پرورش دارند.

به گزارش تیلا نیوز، محمد قویدل بیان داشت: آموزش و پرورش هرمزگان در سایه وحدت و همدلی و استفاده مؤثر از همه ظرفیت‌ها روند رو به رشد و موفقیت آمیزی را در اجرای برنامه‌های وزارت متبوع از جمله سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی دارد که ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی در بخش‌های مختلف موید این مهم است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه فراگیر همواره نیازمند همراهی و تعامل همه بخش‌های برون سازمانی است، تصریح کرد: ترویج روحیه مطالبه گری و تلاش برای ارائه بهترین خدمت در نظام تعلیم و تربیت یک اصل مهم و بنیادی است و نقش مهمی در رشد و پویایی امور و کسب دستاوردها دارد. هر چه آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه زیربنا در توسعه، بیشتر مورد حمایت و توجه باشد اهداف توسعه در سایر بخش‌ها با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود چرا که آموزش و پرورش سنگ بنا و شالوده توسعه به حساب می‌آید.

وی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان، از توجه جدی به رشد شاخص‌های آموزشی و تربیتی در مناطق آزاد که از تنوع جمعیتی برخوردارند خبر داد و گفت: در دوره جدید با تحول در مدیریت آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش و هم افزایی بیشتر با منطقه آزاد و سایر بخش‌ها، همه توان را به کار گرفته ایم تا سرعت بیشتری را به برنامه‌های اجرایی بدهیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: خوشبختانه در سایه وحدت و همدلی و اعتماد به نیروهای بومی، همواره نگاه حمایتی و همراهی شایسته تقدیری را در منطقه آزاد با نهاد تعلیم و تربیت را داشته ایم که امیدواریم با این ظرفیت بتوانیم خدمت شایسته ای را برای فرزندان این مرز و بوم انجام دهیم.

قویدل در پایان گفت: تعلق خاطر به موفقیت‌های آموزش و پرورش یک وظیفه همگانی است و هر بخشی به سهم خود می‌تواند در این راستا همگام و همراه باشد که قطعاً در خروجی کار آنچه حاصل می‌شود یک منفعت جمعی و آینده‌ی روشن برای آینده سازان جامعه در این منطقه مهم و حساس کشور است.