مدیرکل نوسازی مدارس استان: بنیاد برکت ۷۵ مدرسه در هرمزگان احداث کرده است

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان گفت: بنیاد برکت ساخت ۲۰۰ مدرسه را در این استان در دستورکار دارد که تاکنون ۷۵ مدرسه در قالب ۴۳۹ کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش تیلا نیوز، سید فخرالدین‌هاشمی در خصوص طرح‌های مشارکتی مدرسه سازی بنیاد برکت در استان به رسانه افزود: بنیاد برکت در حال حاضر در سالجاری تعداد ۱۵ مدرسه در قالب ۲۲ کلاس با هزینه‌ای افزون بر ۴۰ میلیارد ریال مشارکت کرده است.

وی بیان داشت: این بنیاد از سال ۱۳۹۰ جهت نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان در قالب ۴۳۹ کلاس درس ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در ادامه با تاکید بر لزوم ساخت مدرسه در مناطق محروم اظهارداشت: بنیاد ‌برکت جهت ساخت مدرسه‌ها در مناطق محروم استان و تامین فضای ایمن آموزشی برای دانش آموزان این مناطق مشارکت فعالی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه ‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدام‌های بنیاد برکت در مناطق محروم و کم‌برخوردار است، اظهارداشت: بنیاد برکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، نهضت مدرسه‌سازی را به منظور توسعه فضاهای آموزشی، توزیع عادلانه امکانات تحصیلی و برقراری عدالت اجتماعی در مناطق محروم و روستایی بنا نهاده که در این مقوله توجه ویژه ای نیز به استان هرمزگان داشته است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: نهضت مدرسه‌ سازی بنیاد برکت، انقلابی در توسعه‌ی آموزشی کشور ایجاد کرده است.