مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان: به دنبال توانمند سازی اقشار کم بضاعت محلات هرمزگان هستیم

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان گفت: هدف ما کمک به خانواده های کم بضاعت در محلات هست و به همین دلیل تا کنون موفق به واگذاری سند رایگان ۱۷۴ واحد مسکونی به ساکنین محله اسلام آباد شده ایم.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، محمد هادی نیک پرور صبح امروز (۱۹ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از زمان تاسیس این نهاد در استان تاکنون هدف اصلی ما کمک به خانواده های بی‌بضاعت در محلات بوده است افزود: تاکنون ۵۲۴ قطعه زمین بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع بصورت رایگان به مردم در شهر بندرعباس واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه محله نایبند جنوبی بعنوان اولین محله در بندرعباس بود که پس از تصویب تعدادی از منازل را بصورت رایگان به مردم محله واگذار کردیم خاطر نشان کرد: در محله اسلام آباد که ۳۹ هکتار است و ۴.۵ دانگ از آن متعلق به بنیاد می باشد از سال گذشته ۱۷۴ مورد واگذاری داشته ایم.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان، محله حسین آباد را یکی دیگر از محلات شهر برشمرد که ۶ دانگ آن متعلق به این بنیاد می باشد و افزود: در حال واگذاری اراضی در این محله نیز هستیم تا خانواده های بی بضاعت بتوانند به راحتی سند منازل خود را دریافت نمایند.

نیک پرور با تاکید بر اینکه به دنبال توانمند سازی اقشار کم بضاعت محلات بندرعباس هستیم، یادآور شد: استان هرمزگان از محدود استان‌هایی در کشور است که در مرکز این استان این واگذاریها انجام شده است.

وی واگذاری ۱۵۱ مورد از اراضی محله اسلام آباد در سال ۹۹ را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این بنیاد برشمرد و گفت: ۳۰ مورد از این واگذاری‌ها مربوط به خانواده‌هایی بوده است که تحت پوشش کمیته امداد بوده اند.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان، از واگذاری سند مربوط به ۸ واحد در روز چهارشنبه بصورت نمادین به خانواده ها و در حضور ویدئو کنفرانسی فتاح خبر داد و تصریح کرد: برای کم کردن مشکلات محلات و مردم و بالا بردن بنیه اقتصادی محلات همچنان با قدرت به این واگذاریها در محلات مختلف شهر ادامه خواهیم داد.

نیک پرور محلات نایبند شمالی، نایبند جنوبی، خواجه عطا، اسلام آباد، حسین آباد و ۲۲ بهمن را از محلاتی برشمرد که در متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد و افزود: از زمان حضور فتاح در بنیاد مستضعفان واگذاری اراضی به مردم شدت گرفته است.