معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: فعالان سیاسی، اخبار انتصاب مدیران را از منابع موثق دریافت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به برخی شایعه ها در فضای مجازی و محافل سیاسی در خصوص انتصاب افراد مختلف در پست های مدیریتی، گفت: فعالان سیاسی و فضای مجازی، اخبار در خصوص انتصاب مدیران را از منابع موثق دریافت کنند.

به گزارش تیلا نیوز نقل از ایرنا، علی رئوفی شامگاه دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان افزود: شایعه ها باعث هتک آبروی برخی افراد در فضای مجازی می شود و با آموزه های دینی و اسلامی به هیچ وجه همخوانی ندارد.

وی بیان داشت:طبیعی است که در دولت سیزدهم بخشی از فرمانداران، بخشداران و مدیران تغییر خواهند کرد، اما فضای مجازی از اسامی افرادی اشباع شده که پست های منتصب به افراد، هیچکدام واقعی نیست و هرچه جلوتر برویم و انتصاب ها انجام شود، این افراد متوجه اشتباه خود خواهند شد.

معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: گردش نخبگان و روی کار آمدن سلایق سیاسی و فکری مختلف، باعث ایجاد تحرک در مدیریت امور محوله می شود و این چرخه و گردش مدیریتی امری طبیعی است.

رئوفی با اشاره به آیه ۲۷ سوره مبارکه انفال ادامه داد: مسوولیت ها امانت هستند و اگر به وظایف خود به درستی عمل کنیم، در موقع انتقال مسئولیت به دیگران نه تنها احساس ناخوشایندی نداریم بلکه با فراغ بال و آسودگی خاطر، مسوولیت را به دیگری واگذار می کنیم.

وی همچنین ضمن قدردانی از عملکرد محمد احمدی مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، حبیب بهادری سرپرست جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان را از جمله نیروهای توانمند، متدین و پاکدست برشمرد.