جام ملت‌های آسیا؛

میلاد محمدی: تیم ملی ایران یکدل است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: من چندین سال است که در تیم ملی حضور دارم و به جرات می‌توانم بگویم در این اردو متوجه شدم که دل‌ها خیلی به هم نزدیک است.

ایرنا: میلاد محمدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دومین بازی در جام‌ ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهار داشت: خوشبختانه بازی اول را مقابل فلسطین با پیروزی پشت سر گذاشتیم و توانستیم یک نتیجه مطلوب و ایده‌آل بگیریم.

وی افزود: در تورنمت‌های همچون جام ملت‌ها اولین بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیروزی در اولین بازی باعث می‌شود تا با روحیه بیشتری بازی‌های آینده را دنبال کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی جلسه‌ای را برگزار کردند و به نظرم مغرور نخواهیم شد. هدف‌مان را می‌شناسیم و به طور حتم برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

محمدی افزود: چندین سال است در تیم ملی حضور دارم و به جرات می‌توانم بگویم در این اردو دل‌ها خیلی به هم نزدیک است. امیدوارم مردم هم ما را دعا کنند و بتوانیم با موفقیت مسیر را ادامه دهیم.

تیم ملی ایران در گروه C با تیم‌های فلسطین، امارات متحده عربی و هنگ‌کنگ هم‌گروه است. ملی‌پوشان ایران که در نخستین بازی فلسطین را چهار بر صفر شکست دادند، در دومین بازی جمعه‌شب از ساعت ۲۱ به مصاف هنگ‌کنگ خواهند رفت.