مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

پذیرش ۶۳ هزار مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۶۲ هزار و ۹۵۹ مسافر نوروزی (از ۲۷ اسفند پارسال تا صبح امروز هفتم فروردین ۱۴۰۳)، در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان متعلق به آموزش و پرورش این استان پذیرش و اسکان داده شده است.

به گزارش تیلا نیوز، محمد قویدل روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان استان افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج‌فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم، در روز هفتم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

وی ادامه داد: مدارس ناحیه یک بندرعباس که روز هفتم فروردین ماه نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه ۲ بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، حفظ شأن و حرمت مهمانان نوروزی و به‌ویژه خانواده‌های فرهنگیان را اولویت نخست آموزش و پرورش استان دانست و گفت: این تعداد مسافر ( ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر) در قالب ۱۱ هزار و ۵۹۹ خانواده، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

قویدل خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

وی با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنار فرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان یادآور شد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به روش حضوری و یا اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.