با پیگیری دادستانی بندرعباس؛

۱۵ میلیارد ریال برای تهیه تبلت دانش آموزان محروم هرمزگان اعطا شد

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت صبا فولاد با پیگیری دادستانی جهت تهیه تبلت دانش آموزان محروم هرمزگان اعطا شد.

به گزارش تیلا نیوز، مجتبی قهرمانی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: مقرر شده با همکاری صنایع و شرکت های فعال در هرمزگان و از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی آن‌ها، بودجه کافی جهت تهیه یکهزار عدد تبلت برای دانش آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اختصاص یابد.

وی بیان داشت: مسوولیت اجتماعی شرکت ها و صنایع هرمزگان مجموعه وظایف و تعهداتی است که بر اساس قانون باید در جهت حفظ ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کنند، انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس همچنین اتخاذ تمهیدهای لازم جهت تامین بودجه برای رفع نیازهای بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و محرومیت زدایی، رفع معضلات زیست محیطی، مبارزه با اعتیاد، فقر و بیکاری، کمک به خانواده زندانیان نیازمند، کمک به کودکان کار و کارگران فصلی و سایر مسائل و نیازهای اجتماعی از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را از دیگر اقدام‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان در این خصوص برشمرد.

در مجموع ۴۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان است که طبق نیازسنجی صورت گرفته بیش از پنج هزار نفر نیاز به گوشی هوشمند دارند.
براساس اعلام کمیته امداد هرمزگان، افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را جهت کمک به تامین تبلت به کد دستوری *۸۷۷۷*۰۷۶*۱# و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ کمیته امداد واریز کنند و همچنین به صورت غیرنقدی به مرکزهای نیکوکاری و دفترهای کمیته امداد شهرستان های استان تحویل دهند.