۳ زن قربانی سیل در بشاگرد شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در اثر سهل انگاری برای عبور از عرض رودخانه در بشاگرد، ۳ زن جان خود را از دست دادند.

به گزارش تیلا نیوز، مهرداد حسن زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: متأسفانه در پی سهل انگاری 3 زن 20، 35 و 58 ساله برای عبور از عرض رودخانه سیلابی در بالادست رودخانه گابریک در منطقه گافر و پارامون از توابع شهرستان بشاگرد، جریان شدید آب سبب غرق شدگی این سه زن می‌شود.

وی افزود: پیکر بی جان دو تن از این زنان بلافاصله از آب گرفته می‌شود و پیکر یکی دیگر از زنان پس از چندین ساعت عملیات جست‌وجو یافت می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان این که در منطقه گافر و پارامون سیلاب باعث قطعی برق برخی روستاها و آسیب جدی به راههای روستایی نیز شده است، خاطرنشان کرد: در منطقه کوهشاه احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان نیز متأسفانه بارندگی‌های شدید سبب خساراتی به راه‌ها و احشام و خطوط آبرسانی کشاورزی روستایی شده است.

حسن زاده تصریح کرد: جمع‌بندی خسارات وارده فردا انجام و اعلام خواهد شد ولی گزارشی از تلف شدن شماری احشام را داشته‌ایم که هنوز مستندات آن به دست ما نرسیده است.