بیش از ۲ هزار مجوز استخدامی وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعلق گرفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۶ مجوز از مجموع ۲۵ هزار مجوز استخدامی وزارت بهداشت به این دانشگاه تعلق گرفت.

به گزارش تیلا نیوز، غلامعلی جاودان شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت از عصر امروز تا ۱۰ روز آینده خبرداد و گفت: از مجموع ۲۵ هزار مجوز استخدامی در کشور، ۲ هزار و ۶ مجوز به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعلق گرفت که حدود هشت درصد از کل مجوزهای استخدامی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: در این دوره از آزمون‌های استخدامی بیشترین مجوز در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به جمعیت، به استان هرمزگان اختصاص یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح جزییات این آزمون افزود: علاقه‌مندان به شرکت در آزمون می توانند ۴۲ عنوان شغلی و فارغ التحصیلان رشته‌هایی از جمله پزشکی، پرستاری و سایر رشته های بهداشتی درمانی و حسابداری را انتخاب کنند.‌

وی تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

جاودان زمان برگزاری آزمون استخدامی را در ۲۱ مهرماه سالجاری اعلام کرد و افزود: در این آزمون استخدامی، گستردگی و تنوع رشته‌های دانشگاهی اعم از حوزه تخصصی و غیرتخصصی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با تایید نهایی وزارت بهداشت و سازمان اداری استخدامی، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون جهت دانلود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری ویژه استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای دریافت مجوز حداکثری استخدام دانشگاه ابراز امیدواری کرد که در این مرحله از آزمون استخدامی، تمامی نیروهای تخصصی شرکتی جذب شوند.