همه اجزای خدمات‌رسان حوزه گردشگری هرمزگان باید تا ۲۴ فروردین خدمت‌رسانی کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: تمام ارکان و اجزای خدمات‌رسانی در حوزه گردشگری باید تا ۲۴ فروردین‌ماه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران به نحو مطلوب باشند.

🔺 عکس آرشیوی 

به گزارش تیلا نیوز، محمد محسنی با اعلام این خبر افزود: تمام ارکان و اجزای خدمات‌رسان در حوزه گردشگری در کل استان هرمزگان از پارسیان(گاوبندی) تا جاسک و شهرستان‌های تابعه، جزایر، شهرهای ساحلی و هر جا که امکان خدمات‌رسانی و محل حضور گردشگر است، با برنامه‌ریزی تا پایان طرح نوروزی یعنی ۲۴ فروردین‌ماه مثل روز اول به مسافران و گردشگران مثل روز اول، خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه اندکی از کیفیت و میزان خدمات‌رسانی خود را کم نکنند، اظهار کرد: گردشگری یک صنعت خدماتی است و عمدتاً به‌واسطه کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا بازدیدهای نظارتی بر عملکرد تأسیسات گردشگری و تمامی ادارات و ارگان‌هایی که به‌نوعی در حوزه خدمت‌رسانی به گردشگران فعالیت دارند، در دستور کار این ستاد قرار دارد و ارزیابی خواهند شد.

محسنی تأکید کرد: آن دسته از ارکان و اجزایی که در حوزه خدمت‌رسانی به گردشگران به نحوی کوتاهی کنند، قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.